خبرهای داغ:
به استقبال کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور

کلنگ زنی پل روستای دورک منطقه عشایری سردشت به نام شهدای عشایر

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان گفت: کلنگ پروژه احداث پل روستای دورک منطقه عشایری سردشت از توابع شهرستان لردگان به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۴۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

سرهنگ ایزدی با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس و در استقبال از کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور با شعار محوری ده هزار شهید ده هزار خدمت این پل با نام پل شهدای عشایر استان نامگذاری می شود.

ایزدی با اشاره به اهمیت و ضرورت احداث این پل تصریح کرد: تاکنون این روستا هیچ گونه راه ارتباطی با سایر روستاها و مناطق همجوار نداشته است و مردم برای رفت و آمد و تهیه مایحتاج زندگی ناچار به عبور از رودخانه یا استفاده از احشام بودند که این خطرات و حوادثی را به دنبال داشت.

وی خاطر نشان کرد: احداث این پل یکی از مصوبات سفر نماینده محترم ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان به منطقه کوه ریگ در سال جاری می باشد.

ایزدی گفت: با همکاری مسئولین استانی و محلی و کمک سپاه و بسیج ان شاءالله احداث این پل تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و این پل معلق روستای دورک را روستای کاهکده و راههای مواصلاتی لردگان وصل می کند.

گفتنی است سال گذشته نیز در بازدید میدانی فرمانده ناحیه عشایری استان و مسئولین استانی و محلی شهرستان لردگان پل نیمه کاره روستای فاج نیز تکمیل و مشکل عبور و مرور عشایر این روستا حل شد.

ارسال نظرات