خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء آذربایجان غربی:

دشمن با جنگ تبلیغاتی به دنبال مغلوب کردن ملت ایران است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ تبلیغاتی به دنبال مغلوب کردن ملت ایران هستند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۳۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

 یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن اینکه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ تبلیغاتی به دنبال مغلوب کردن ملت ایران هستند، بنابراین باید هوشمندانه برای خنثی کردن این تهدیدات گام برداریم.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمن در تمام صحنه ها شکست خورد و به اهداف موردنظر خود نرسید ولی جنگ تبلیغاتی آن در جای خود محفوظ است، ادامه داد: بنابراین وظیفه و تکلیف ما خنثی کردن این جنگ روانی است.

سخنگوی سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: دشمن تلاش می کند، ترفندهای جنگ تحمیلی را در ابعاد رسانه ای به کار بگیرد، در جهت تضعیف و تخریب روحیه ملت ایران گام برداشته، ضمن تضعیف روحیه خودباوری ملت، فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی را از جامعه ایران اسلامی بزداید.

شاکر خاطرنشان کرد: امروز تکلیف همه ما این است که در سنگر مدرسه، دانشگاه، رسانه و منبر مساجد از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس دفاع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی همه ابرقدرت های شرق و غرب پشتیبان رژیم بعثی بودند، در واقع یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود..

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یکی از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران به طور رسمی آن را اعلام می کردند، از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران بود، ولی دشمن از نقش رهبری امام (ره) و مردم عاشورایی ایران بی خبر بود و مقاومت این ملت را نتوانسته بود برآورد کند، اکنون نیز ما همان ملت هستیم و برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی نیز با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات