مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حرکت بزرگ اربعین، زمینه های ظهور را فراهم می کند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، از حرکت ده ها میلیونی اربعین به عنوان معجزه قرن یاد کرد و گفت: این حرکت عظیم، هر سال پر فروغ تر شده و نهایتا زمینه های ظهور را فراهم می کند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۴۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی نیا  در جمع فراگیران دوره تکمیلی بسیج تنها مکتب رهایی بخش مظلومین از ظلم و ستم استکبار را مکتب اسلام ناب محمدی به پرچمداری حسین بن علی(ع) دانست.

وی اظهار داشت: عالم بشریت باید امام حسین(ع) را بشناسد و در مسیر او حرکت کند تا زمینه های ظهور فراهم شود چرا که امام زمان(عج) در زمان ظهورش خود را با امام حسین(ع) به دنیا معرفی خواهد کرد.

حجت الاسلام مهدی نیا شناخت امام حسین(ع) و حرکت بر مبنای مکتب عاشورا را مایه سعادت دنیوی و اخروی و کلید حل تمامی مشکلات بشری عنوان کرد.

وی افزود: استکبار، دنیا خواهی، تکبر، سستی و تنبلی در روز عاشورا متحد شدند تا بشر را از وجود امام معصوم(ع) که منشا تمامی خیرات است محروم کنند اما روشنگری های 40 روزه حضرت زینب(ع)، پایه های حکومت اموی را لرزاند و با رسوا سازی آنان، چراغ پروفروغ مکتب امام حسین(ع) را برای همیشه تاریخ، فروزان کرد.

   حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه بشر به سان یک مسافر به جهانی غریب، نیازمند راهنمایی خوب و مشفق است، امامان معصوم(ع) را رابط و راهنمای بین عالم بشریت با دنیای باقی دانست و تصریح کرد: فلاح و رستگاری انسان در گرو تبعیت از امام، و بدترین جنایات و شقاوت او در دشمنی با معصومین(ع) است.

    آیین گرامیداشت اربعین حسینی در بین بسیجیان فراگیر دوره آموزش تکمیلی بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار