خبرهای داغ:
یاسر متانت
امام جمعه گلپایگان در صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس:
صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و مسئولین ادارات گلپایگان در میدان صبحگاه سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۴۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و ادارات شهرستان درهفته دفاع مقدس در میدان صبحگاه سپاه گلپایگان برگزار شد.

در طلیعه برنامه، مسئولین نظامی و انتظامی شهرستان از نیروهای حاضر در میدان سان نظامی دیدند و پس از اجرای عمومی صبحگاه گروه سرود  عطر ولایت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی در اجرایی زیبا،به صورت زنده سرودی از دفاع مقدس اجرا کردند.

پس از آن گروهان بسیجیان تکمیلی به اجرای رژه حماسی پرداختند و فرماندهی سپاه گلپایگان سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی به حاضرین خیرمقدم اعلام کرد.

در این مراسم،امام جمعه شهر گلپایگان،حجت الاسلام کرامتی،به بیان ابعاد حماسه دفاع مقدس پرداخت و راههای شناخت دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه تشریح کرد.

وی پیام  های حماسه دفاع مقدس ملت ایران را ابزاری برای انگیزش  درونی ملتهای تحت ستم علیه سلطه مستکبرین دانست و افزود: امروز شاهد آن هستیم که ملتهای آزاده و ستمدیده جهان نه تنها در اندیشه ، پیام و هدف به دفاع مقدس ما اقتدا کرده اند بلکه در تاکتیک های عملیاتی آزموده ما برای نیرد با ظلم الگوبرداری می کنند.

وی در پایان حرکت عظیم اربعین را حرکت جهانی شور و حسینی خواند و آن را مبنای ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبران خواند.

در پایان این مراسم از رزمندگان دلاور دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و فعالان بسیج شهرستان تجلیل به عمل آمد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها