خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

باید بازخوانی درستی از عاشورا صورت بگیرد

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: باید بازخوانی درستی از عاشورا صورت بگیرد تا جهانیان همگی آماده ظهور شوند.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۶۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

باید بازخوانی درستی از عاشورا صورت بگیردبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین علیی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور دوران تبلور غیرت مردانی است که با دست خالی مقابله ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کردند بنابراین از قداست خاصی برخوردار است.

وی بیان کرد: امروز هر آنچه در عرصه‌های گوناگون داریم، مرهون و مدیون هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تسلیت به مناسبت فرار سیدن اربعین حسینی گفت: عاشورا بود که کل اسلام را زنده نگه داشته است و اربعین سمبل و نشانه عاشورا است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) و اربعین این امام بزرگوار مغناطیسی است که عاشقان را به سمت خود می‌کشد، ادامه داد: این حرکت ۳۰ میلیونی که به راه افتاده در دنیا بی‌نظیر است و این لطف خداوند است که از این طریق معرفی جهاد و شیعه صورت گیرد.

علیی افزود: در روایت‌ها آمده است امام زمان (عج) زمان ظهور، خود را با اسم جدش حسین (ع) معرفی می‌کند بنابراین باید بازخوانی درستی از عاشورا صورت بگیرد تا جهانیان همگی آماده ظهور شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار