خبرهای داغ:
برای سومین سال پیاپی نمایش میدانی در مسیر جاودانگی به مناسبت هفته دفاع مقدس به اهتمام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد ، شهرداری نجف آباد و تعدای از ارگان ها دیگر در نجف آباد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۰۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، برای سومین سال پیاپی نمایش میدانی در مسیر جاودانگی به مناسبت هفته دفاع مقدس به اهتمام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد ، شهرداری نجف آباد و تعدای از ارگان ها دیگر در نجف آباد در حال برگزاری است.

این نمایش میدانی که همانند سالیان قبل با استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شد،با هدف تبیین مصائب مترتب ائمه معصومین؛ حضرت علی(ع) ، حضرت فاطمه (س)، امام حسین (ع) و یاران و اصحاب با وفایش و نمایش گوشه ای از جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس  و مدافعان حرم  نظیر فتح خرمشهر و عملیات مرصاد، جبهه مقاومت، شهادت سردار دلها  و شهید محسن حججی، انتقام و بمباران پایگاه عین الأسد، انتظار و ظهور منجی عالم بشریت، به همراه جلوه های ویژه و انفجارات واقعی را در قالب نمایش و همراه با جلوه های ویژه در معرض دید علاقه مندان گذاشت.

این برنامه امسال ازچهارم مهرماه تا هشتم مهرماه به مدت 5شب، از ساعت 7:30شب در ورزشگاه کارگران (کنار پارک کوهستان) در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها