یادواره شهدای سلامت و تجلیل مدافعان امنیت از مدافعان سلامت برگزار شد

یادواره شهدای سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و حوزه مقاومت بسیج ابوذر سپاه ناحیه ایلام با حضور پزشکان و پرستاران و خانواده های معظم شهدا برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۷۸۵۰۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،این یادواره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و حوزه مقاومت بسیج ابوذر سپاه ناحیه ایلام با حضور حجت السلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) سردار کریمیان جانشین محترم سپاه امیرالمومنین (ع)  ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در علوم پزشکی و  با حضور پزشکان و پرستاران و خانواده های معظم شهدا برگزار شد .

حجت السلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این برنامه ضمن تقدیر از تلاش های پزشکان و پرستاران با گریزی به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش ها و جهاد پرستاران و پزشکان را ارج نهاد و از آن به عنوان دفاع مقدسی دیگر یاد کرد .

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ضمن تقدیر از خانواده های معظم شهدا وی در ادامه جهاد در مقابل بیماری کرونا را جهادی بی مانند و بی مثال توصیف کرد و از شهدای مدافع سلامت یاد کرد .

 وی تاکید کرد: اسم این شهدا باید در کنگره ۳۰۰۰ شهید استان استان ایلام برجسته شود .

ارسال نظرات