مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه حلال مشکلات است

تبریز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: رشد فرهنگ ایثارگری در جامعه سبب حل مشکلت بسیاری در جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۶۵۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی‌زاده در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت گاز استان، اظهار داشت: آرامش، امنیت و اقتدار کنونی را مدیون سلحشوری و از جان گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا هستیم از این رو ضرورت دارد که از هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای تبیین از خودگذشتگی‌های زمان جنگ استفاده کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ابراز داشت: با جاری و ساری شدن این فرهنگ در جامعه، بیشتر مشکلات جامعه رفع می‌شود.

سردار عباسقلی‌زاده تأکید کرد: ما در زمان جنگ با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم، ولی مردم غیور این مرز و بوم بدون توجه به امکانات نظامی دشمن، داوطلبانه عازم جنگ شده و در کنار نیروهای مسلح، با دشمن جنگیده و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشوزمان دست بیگانگان بیفتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تأکید بر اینکه ما مدیون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: ضرورت دارد ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در طول سال به ویژه هفته دفاع مقدس از خانواده  شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل کرده و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

ارسال نظرات