خبرهای داغ:
برادر شهید حسن طهرانی مقدم؛

نابودی اسرائیل، آرزوی شهید طهرانی مقدم و همه شهدای انقلاب است

سردار طهرانی مقدم گفت: یکی از آرزوهای حاج حسن طهرانی مقدم نیز نابودی اسرائیل بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۵۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرتیپ دوم پاسدار محمد طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: شهید حسن طهرانی مقدم حدود ۵۰ اختراع داشت که یکی از این اختراعات شهید همین موشک هایی است که در حال حاضر وجود دارد.

وی افزود: هنگامی که ماهواره امید ساخته شد ماهواره بر، به دست روس ها سپرده شد و بعد از گذشت چندسال روس ها این کار را انجام ندادند و وقتی که حاج حسن وارد ساخت این ماهواره بر، شد موفق به ساخت این پروژه ملی شد.

وی اضافه کرد: بدلیل همین مجاهدت های شهید طهرانی مقدم امروز موفق به کسب جایگاه ششم در توان موشکی هستیم و امروز هیچ دشمنی توانایی رویارویی با کشور عزیز ما را ندارد.

سردار طهرانی مقدم خاطرنشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس هنگامی که لیبی چند موشک به ما فروخت با دستور قزافی خدمه های موشک با ما همکاری نکردند و کشور ما را معطل نگه داشتند و حاج حسن طهرانی مقدم با همکارانش این موشک ها را مهندسی و پرتاب کرد.

وی تصریح کرد: تعلیم و تعلم امر بزرگ و مقدسی است اما اگر همراه با خودسازی نباشد ارزشی ندارد و علامه حسن زاده آملی نمونه این عالم عامل و مزین به اخلاق الهی بود.

رزمنده دفاع مقدس در پایان گفت: دشمنان از یک نکته مهم و اساسی در مبارزه با انقلاب هستند و هرچه نقشه می کشند نقش بر آب می شود که آن نکته مهم و اساسی در انقلاب اسلامی این است که انقلاب ما صاحب و رهبر دارد و وقتی که انقلاب به پیروزی رسید با مدد همین امدادهای غیبی الهی به پیروزی رسید و یکی از آرزوهای حاج حسن طهرانی مقدم نیز نابودی اسرائیل بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی است که انشاالله در آینده ای نزدیک با موشک های ساخته شده توسط شهید طهرانی مقدم این تومور سرطانی از جامعه بشری حذف شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار