شاهرود_در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسئولین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان شاهرود با خانواده شهیدان حسن عربعامری، محمدمهدی نظری و محمدرضا جمعه دوست دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۸۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، رییس بنیاد شهید و ایثارگران، مسئولین بسیج فرهنگیان و بسیج مهندسین کشاورزی سپاه شهرستان و کارشناس شاهد و ایثارگران با خانواده شهیدان حسن عربعامری، محمدمهدی نظری و محمدرضا جمعه دوست دیدار و گفتگو کردند.
سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس را دیدار و سرکشی از خانواده شهدا عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود، این اقدام حرکتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آن‌ها باشد.
حمیدرضا رضایی رییس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان نیز، خانواده‌های شهدا را پاسداران ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و تکریم آن‌ها را به منزله معرفی الگو‌های ایثار و پایداری به جامعه دانست.
مسئولین در این دیدار‌ها ضمن ارج نهادن به سیره و سلوک شهدا به عنوان بهترین الگوی سبک زندگی برای نسل امروز، صبر و استقامت همسران شهدا را ضامن پایداری نظام برشمردند و از ماه سلطان نظری، همسر ارجمند شهید محمدمهدی نظری، به عنوان اسوه صبر و استقامت تجلیل نمودند.
در ادامه این برنامه شرکت کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا، با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها