فرمانده سپاه آمل عنوان کرد

ساخت۶۱ واحد مسکن برای مددجویان آملی

ساری-فرمانده سپاه آمل گفت: تقریباً از ابتدای شروع کار تاکنون ۶۱ واحد مسکن برای مددجویان احداث شد و ۱۰۰ واحد نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۱۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
ساخت۶۱ واحد مسکن برای مددجویان آملی
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه آمل امروز در مراسم افتتاح شصت‌ویکمین خانه محروم در آمل در هفته دفاع مقدس،با اشاره به اینکه سپاه و بسیج از اوایل جنگ میدان‌داری صحنه‌های مختلف را در دست گرفتند،گفت: بعد از جنگ بسیج سازندگی میدان‌داری صحنه‌های مختلف را در حوزه محرومیت‌زدایی و پروژه‌های مختلف آبرسانی و خدماتی در روستا‌های دوردست و صعب‌العبور در دست گرفت.
 
ساخت۶۱ واحد مسکن برای مددجویان آملی
سرهنگ عسگری افزود: یکی از پروژه‌هایی که به بسیج سازندگی محول شد ساخت خانه محروم برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بود که با کمک کمیته امداد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه آمل ادامه داد: تقریباً از ابتدای شروع کار تاکنون ۶۱ واحد مسکن برای مددجویان احداث شد و ۱۰۰ واحد نیز در دست اقدام است و تا پایان سال، ۵۰ درصد کار به اتمام می‌رسد و سعی می‌کنیم هر هفته برنامه افتتاح را داشته باشیم.
 
ساخت۶۱ واحد مسکن برای مددجویان آملی
سرهنگ عسگری از ساخت ۲۲ واحد مسکن محروم هم خبر داد و افزود: این واحد‌ها تا هفته بسیج برای مددجویان کمیته امداد با کمک دهیاری واحد‌های مقاومت و گروه‌های جهادی در حوزه‌های مقاومت ساخته می‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها