ساری- فرمانده سپاه سوادکوه شمالی گفت: امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی به جنگ نرم فرهنگی و روانی روی آورده است که نیاز به بصیرت افزایی جوانان دارد.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۲۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
 خبرگزاری بسیج، سرهنگ احمد شعبانی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سوادکوه شمالی از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی ورزشی وقرآنی در این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یادواره شهدا، عطر افشانی وغبارروبی مزار شهدا، نشسته‌ای بصیرتی و سیاسی، برپایی نمایشگاه با محوریت دفاع مقدس، نمایش فیلم دفاع مقدس، برگزاری مسابقات بومی و محلی خواهران، پیاده روی خانوادگی بسیجیان باخانواده و برنامه ویژه نیز پیاده روی نمادین اربعین از سپاه شهرستان تا یادمان شهدای گمنام و.. از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدّس گفت: نظام مرهون تلاش وایثارگری بی وقفه دلیر مردانی بود که توانستند جان ومال خود را در طبق اخلاص بگذارند، یا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ویا بعنوان ایثارگر حضوردارند که الگویی برای نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامی هستند.
 
سرهنگ شعبانی ادامه داد: هرچند که جنگ گزینه مقبولی نیست، ولی جهاد کوشش وتلاش جمعی است برای دفاع از ارزش‌ها وکیان اسلامی است که در قرآن مجید به آن تاکید شده است.
 
فرمانده سپاه سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد:  ملت ما به تاریخش می‌بالد وزنده است وهفته دفاع مقدس نیز جزء تاریخ این ملت می‌باشد که با گرامیداشت این هفته فرصت برای اتصال وانتقال فرهنگ ایثار وگذشت بین نسل اول سوم و چهارم انقلاب است.
 
دبیر ستاد هفته دفاع مقدس با اشاره به شکست سخت ایادی استکبار جهانی در جنگ هشت ساله گفت: امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی به جنگ نرم فرهنگی و روانی روی آورده است که نیاز به بصیرت افزایی جوانان دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها