خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع):

رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی الگوسازی کردند/نقش ائمه جماعات در هجمه فرهنگی دشمن بسیار سنگین است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی الگوسازی کردند و با تلاش‌های فراوان و حرکتی جهادی تمام مشکلات جنگ را به جان خریدند و توانستند به پیروزی برسند.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۵۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی الگوسازی کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین علیی در دیدار ائمه جمعه استان همدان با جمعی از پاسداران که به منظور گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی الگوسازی کردند و با تلاش‌های فراوان و حرکتی جهادی تمام مشکلات جنگ را به جان خریدند و توانستند به پیروزی برسند.

وی با اشاره به مشکلات مختلف جامعه در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و... گفت: ما امروز با الگوگیری از شهدای عزیز باید برای حل مشکلات جامعه کوشا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ضمن تاکید بر شئون حاکمیتی جایگاه ائمه جمعه گفت: جایگاه ائمه جمعه در نظام اسلامی یکی از شئون حاکمیتی است که به منزله یک قرارگاه است و لفظ قرارگاه هم زمانی استفاده می‌شود که ما در جنگ حاضر باشیم.

وی گفت: هجمه‌های برنامه‌ریزی شده دشمن در زمینه اعتقادی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست که در این خصوص نقش ائمه جماعات در این قرارگاه بسیار سنگین است.

* هریک از اقشار مختلف مردم در دوران جنگ تحمیلی سهم داشتند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان نیز در این دیدار اظهار داشت: هریک از اقشار مختلف مردم در دوران جنگ تحمیلی سهم داشتند و به نوبه خود انجام وظیفه می‌کردند.

سردار مظاهر مجیدی گفت: عرف در قواعد نظامی این است که هر گاه گردان، گروهان یا دسته‌ای به دشمن حمله می‌کند بعد از بازگشت تا مدتی باید استراحت کند تا نیروها از نظر روحیه بازسازی شوند.

وی با اشاره به نقش ائمه جمعه در دفاع مقدس گفت: بسیاری از نیروها زمانی که از خط برمی‌گشتند از نظر اعتقادی و روحی ضعیف بودند اما با یک سخنرانی و توسلی که ائمه جماعات در جمع نیروها انجام می‌دادند شرایط عوض می‌شد و نیروها در کمترین زمان بازسازی می‌شدند.

* وحدت و هم‌افزایی بین سپاه و ائمه جمعه استان بسیار کارگشا است

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و رشادت‌های پاسداران سپاه انصار الحسین (ع) گفت: وحدت و هم‌افزایی بین سپاه و ائمه جمعه استان بسیار کارگشا است که حلقات صالحین و کمک‌های مومنانه و... از جمله مهمترین نتایج این همکاری و هم‌افزایی است.

آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی با اشاره به توانمندی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: ائمه جمعه خواستار اجرای بیشتر برنامه‌های فرهنگی با همکاری سپاه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار