خبرهای داغ:

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان+ تصاویر

ویژه برنامه های متعددی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۸۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

 فریبا جلالی، فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان در  گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری(س) سمنان برنامه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، هنری و ویژه برنامه های اربعین حسینی را با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تداوم راه عاشورا اجرا کرد.

وی فراخوان اقتدار دسته های رزمی پایگاه، برگزاری کارگروه دفاعی و امنیتی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان به همراه اهدای جوایز به نفرات برتر، غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام پارک سیمرغ با اجرای گروه سرود توسط نوجوانان این پایگاه همراه با حضور و سخنرانی پدر شهید حمزه از شهدای مدافع حرم سمنان را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان از دیگر برنامه هایی که در طول هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان این پایگاه برگزار شد را دیدار با خانواده شهید شکرالله قزوهی، اجرای مسابقات ورزشی ویژه بسیجیان، برگزاری سفره سبزاربعین حسینی به نیت شهدا و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، تهیه کاردستی لاله های شهادت  توسط نونهالان و نوجوانان پایگاه، ختم قرآن و صلوات هدیه به روح تمام شهدای هشت سال دفاع مقدس، اهدای ۳ سری اسباب بازی به بچه های نیازمند و اهدای یک سری جهیزیه به یک نوعروس سمنانی به نیت شهدا برشمرد.

جلالی بیان کرد:  مراسم گرامیداشت شهدا و سوگواری اربعین حسینی با روضه خوانی همراه با فضاسازی جبهه و جنگ در حسینیه این پایگاه با سخنرانی و خاطره گویی توسط رزمنده دفاع مقدس پایگاه خانم زنگانه از دیگر برنامه های این هفته بود.

وی ادامه داد: بسیجیان و فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری (س) به دلیل کمک و پشتیبانی در روند فعالیت ها پایگاه و اجرای طرح قرائت قرآن و صلوات مختص شهدا طی مراسیم از زهرا فخار فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) واحدخواهران سمنان تجلیل کردند.

فرمانده پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان خاطرنشان کرد: بسیجیان این پایگاه همچنین در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شهر سمنان حضوری پرشور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها