ایستادگی در برابر دشمن متجاوز در جنگ طراز ایران را در سطح جهانی بالا برد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دفاع مقدس و غلبه نیروهای مسلح بر دشمن متجاوز وزن سیاسی، نظامی، اقتصادی کشور را در طراز جهانی بالا برد به طوری که ایران کشوری قدرتمند وتعیین کنند در جهان شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۲۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گردهمایی رزمندگان پیشمرگ مسلمان کرد که صبح امروز در سنندج برگزار شد با گرامیداشت یاد خاطره تمامی شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس و غلبه نیروهای مسلح بر دشمن متجاوز وزن سیاسی، نظامی، اقتصادی کشور را در طراز جهانی بالا برد به طوری که ایران کشوری قدرتمند وتعیین کنند در جهان شد.

سردار حسینی افزود: شکست دشمن و پیروزی بر ارتش متجاوز تنها یک پیروزی نبود بلکه غلبه بر استکبار جهانی و پیروزی حق بر باطل و تحقق وعده های الهی و اراده ملتی ایمانی، انقلابی وتوان و میریت رهبری بر جهان بود.

وی با اشاره به اینکه پیروزی در برابر جنگ نابرابر تحقق خواسته ایمانی، اعتقادی اسلام عزیز بر امکانات، تجهیزات و توان دشمن بود افزود: رهبریی امام، ملت شریف ایران و رزمندگان مومن یک مجموعه قوی ،منسجم و واحد را تشکیل دادند و با این داشته ها پیروزی در جنگ برای ملت ایران رقم خورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان داشت: در آورردگاه 8 سال دفاع مقدس ما شاهد رزم و جهاد و اراده قوی رزمندگانی بودیم که سازمان پیشمرگان کرد را تشکیل دادن و این جای بسی افتخار است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: ایستادگی شما در مقابل ضد انقلاب ستودنی بود و برای همیشه در تاریخ زرین این انقلاب خواهد ماند و آیندگان با افتخار آن را الگوی زندگی خود قرار میدهند.

سردارحسینی گفت: مجاهدت واز خود گذشتگی و ایثار و فداکاریهای شما پیشمرگان کرد مسلمان افسانه رستم و سهراب را به حقیقت عینی تبدیل کرد و جهاد شما در برابر آب و خاک و سرزمینتان شما را به اثبات رساند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز ما مفتخر هستیم در این مراسم بسیار با صفا مجاهدت های شما را تجلیلگر باشیم و قدردان تمام شجاعت و از خود گذشتگی شما باشیم.


وی خاطر نشان کرد: شما یک روز با جان و مال خود از شرف و انقلاب و هویت و آزادگی این انقلاب دفاع کردید و پیروزی امروز و تحقق آرمان های امام(ره) حاصل دسترنج گذشت شما و خانواده هایتان است.

حرکت پیشمرگان کرد برای دفاع از انقلاب و اسلام ستودنی است

محمود الله مرادی در ادامه این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا اظهار داشت: زمانی که پیشمرگان کرد مسلمان از کردستان به دفاع برخاستند ضد انقلاب بر تمام کردستان حاکم شده بودند و حتی نزدیکترین قوم خویش همین پیشمرگان با آنان از ترس ضد انقلاب قطع رابطه کرده بودند چرا که آنان به عشق امام (ره) و انقلاب پا در این راه برای دفاع از حق و باطل گذاشته بودند.


وی گفت: فرق شهدای ما با سایر افراد در جامعه این است که آنان بصیرت داشتن و با علم به آن پرچم امام که همان علم به حقیقت بود را در دست گرفتند و از ارزش های انقلاب دفاع کردند.


الله مرادی در ادامه افزود: حرکتی که پیشمرگان کرد برای دفاع از انقلاب و اسلام در این خطه انجام دادند ستودنی است.


وی عنوان داشت: ضد انقلاب فاسد که که پرچم دفاع از ملت کرد را در دست گرفته بود هر کجا که وارد میشود و پا می‌نهاد چشمش به ناموس مردم بود و چه جنایت های که مرتکب نشدند.


الله مرادی خاطر نشان کرد: این مراسم به همان پیشمرگان کرد مسلمانی تعلق دارد که در رکاب امام با کور دلان و ضد انقلاب جنگیدن و بر همان راه و پیمان خواهد ماند.


وی در پایان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی جزو مقتدرترین کشور ها در جهان است زیرا همه شهدا و رزمندگان آن در یک راه قدم برداشتند و آن راه حق بود که امام ( ره) علم دار آن برای نجات ایران اسلامی شد .

انتهای پیام/
ارسال نظرات