همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی از یادمان 13 شهید دیزج دیز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۷۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، یادمان شهداء در شهر دیزج دیز خوی برای بزرگداشت یاد و خاطره 13 شهید سرافراز شهر دیزج دیز در 8 سال دفاع مقدس در مقابل مسجد جامع با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه خوی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی و جمعی از خانواده های شهداء رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه و سردار علایی فرمانده سپاه خوی از کتاب ولایت مداری و فقیه شناسی به قلم مهدی شری زاه از نویسندگان شهر دیزج دیز رونمایی شد.

امام جمعه خوی در آئین رونمایی از یادمان شهر دیزج دیز با تجلیل از مقام شامخ شهداء انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را از مهمترین وظایف فعالان حوزه فرهنگی دانست.

سردار علایی فرمانده سپاه خوی در این مراسم هشت سال دفاع مقدس را قاموس ایستادگی و پایداری ملت ایران در عرصه مقابله با کفر و استکبار دانست و بر ضرورت پاسداشت اهداف و آرمان‌های شهداء و امام راحل تاکید کرد.

حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی هم در این مراسم شهداء را سند مظلومیت ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر اهداف شهداء امروز در اوج قله های افتخار و عزت قرار گرفته است.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه خوی با حضور در منزل بسیجی شهید میرابراهیم موسوی نژاد از صبر و بردباری مادر این شهید سرافراز تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات