خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

قتل خانوادگی به خاطر تقسیم ارث در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با تلاش موفق مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، قاتلی که به خاطر ارث و میراث دو برادر و مادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۰۱۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
قتل خانوادگی به خاطر تقسیم ارث در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد باقر سلگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهداء برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۴ ساله با استفاده از سلاح گرم، دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله را به همراه مادر ۷۲ ساله‌اش به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهداء قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس، به کارگیری شگرد‌های پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان، مخفیگاه قاتل متواری شناسائی و در یک عملیات ضربتی قاتل در کمتر از یک ساعت توسط ماموران دستگیر شد.

وی افزود: در بازجوئی تخصصی از فرد قاتل، نامبرده به سه فقره قتل خانوادگی به وقوع پیوسته اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان داشت.

سلگی تصریح کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کنند.

*دستگیری سارق حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت در ملایر

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهداء شهرستان ملایر با انجام ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی دقیق، یک سارق تحت تعقیب و ۲ همدست وی را شناسایی و در ۳ عملیات ضربتی و غافلگیرانه، آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: یکی از متهمان پس از انتقال به یگان در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۸ فقره سرقت شامل کش روزنی، سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سرقت از اماکن و معابر اعتراف کرد و هر ۳ سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی در پایان با تقدیر از همکاری قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان، تصریح کرد: هوشیاری و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان برای شناسایی و دستگیری مجرمان، سرلوحه کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار