برگزاری یادواره شهدا در چابهار

چابهار/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدا کارمند در چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۰۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور باشکوه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و فرمانده سپاه ،بامری فرماندار شهرستان چابهار، حجت الاسلام عبداللهی مسئول دفتر نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، فرمانده قرارگاه شهید فولادی ،اعضای شورای اداری و همراهی جمعی كارمندان بسیجی و شهروندان شهرستان چابهار برگزار شد.

مراسم یادواره شهدا با همکاری حوزه ادارات و معاونت فرهنگی سپاه شهرستان، پایگاه مقاومت بسيج شهيد بهشتي اداره بنادر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نيروي دريايي سپاه و باحضور ۲۰۵برادر و ۳۶خواهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان چابهار در یادواره شهدا که در اداره بنادر شهرستان برگزار شد گفت: اگر امروز اسمی از شهداء باقی مانده تنها به همت شما بسیجیان و اجرای یادواره‌های شهداء است، جوان‌های عزیزی که امروز در فکر راه شهدا هستند باید ادامه دار باشد و دفاع مقدس بیشتر به تصویر کشیده شود و خلوص رزمندگان نهادینده گردد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس با این مشکلات و کمبود ها رزمندگان از نشاط بالای برخوردار بودند، چرا امروزه نشاط از جوانان ما گرفته شده مهمترین ویژگی رزمندگان نشاط آنها است.

این مسئول ادامه داد: در فضای دفاع مقدس نشاط و سرخوشی زیادی بین همه افراد بود ولی امروز این نشاط را حتی در بهترین مراسم و برنامه های معنوی هم نمی‌ توان یافت متأسفانه ما برای باقی ماندن این روحیه و انتقال ان کاری نکرده ایم .

ارسال نظرات