خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد
نهاوند-مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای نمایش خیابانی «نگهبان آب» به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۰۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

اجرای نمایش خیابانی «نگهبان آب» در نهاوندامیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از اجرای نمایش خیابانی «نگهبان آب» به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر این نمایش را که منتخبی از جشنواره بین المللی تئاتر فجر و لاله‌های سرخ مریوان است، برای عموم به اجرا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه نویسنده این نمایش آقای آرش رضایی و کارگردان آن آقای مهدی روزبهانی است، تصریح کرد: نمایش «نگهبان آب» داستان و روایتی است از شجاعت و پایمردی سه سرباز دلیر مرزی کشورمان سرجوخه ملک محمدی، سید محمد راثی هاشمی و عبدالله شهریاری در منطقه مرزی ارس که در زمان رضاخان و یورش لشکر متفقین به کشورمان با جسارت و قدرت به مدت ۴۸ ساعت جلوی آنها ایستادگی می‌کنند و به فیض شهادت نائل می‌شوند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خاطرنشان کرد: این نمایش روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  ۷ و ۸ مهرماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل میدان شورا به اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان افزود: دیدن این نمایش با ذکر صلوات برای عموم رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند در روزهای مذکور به میدان شورا (دخانیات سابق) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات