خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
با حضور مسئولین در سپاه ناحیه کازرون، آئین گرامیداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۵۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون آئین گرامی داشت روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه ناحیه با زیارت قبور مطهر شهدای گم،روایتگری و سخنرانی برگزار شد.
در این مراسم، ابتدا سربازان با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام در جوار مقام خضر نبی با قرائت فاتحه یادو نام شهدا را گرامی داشتند و سپس با حضور در سالن همایش ناحیه کازرون یادگار هشت سال دفاع مقدس و برادر دو شهید،رزمنده و ایثارگر مصطفی خسروی به بیان خاطراتی از دفاع مقس برای سربازان پرداخت و سپس سربازان با سخنرانی فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه همراه شدند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ سرباز و گرامی داشت یادو خاطره شهدای سرباز و ایثارگربیان داشت:جوانان عزیز امروز وظیفه داریم بخوانیم و ببینیم رشادت های سربازان عزیز در هشت سال دفاع مقدس و غیاث نمائیم آن دوران با حال را.
وی ادامه داد: اگر امروز عظمت و عزتی داریم صدقه سر شهدا است که در کمال امنیت و آسایش در حال زندگی کردن هستیم و افتخار نمائیم و حرمت دهیم برای شهدا با رفتار و اعمالمان.
در ادامه حجت الاسلام و السملیمن رسول محمدی مسئول نمایندگی لی فقیه در سپاه ناحیه کازرون به اهمیت خدمت سربازی از دیدگاه آیات و روایات پرداخت و گفت:سربازی در ابعاد مختلف کارش مهم می باشد هم از لحاظ صفات اخلاقی و انسانی و هم در رعایت مسائل دینی و بهداشتی و ایمنی.
وی ادامه نمود:سربازان هر کشور عرت و زینت آن کشور می باشند و افتخار نمائیم در کشوری هستیم اسلامی و دینی که در همه موارد برای انجام کارها دارای آیات و روایات هستیم و به خوبی مسیرها ترسیم داده شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه نکاتی در خصوص اهمیت رعایت و قوانین و مقررات برای سربازان را متذکر شد و سپس سربازان در پرسش و پاسخی به بیان نکاتی پرداختند و درآخر از سربازان نمونه قره قانی و جوکار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها