دیدار با خانواده شهدا در قصرقند

قصر قند/در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه قصرقند با حضور امام جمعه نیکشهر.فرماندار شهرستان و مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت از خانواده شهید احمد بلیده دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۶۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه قصرقند با حضور امام جمعه نیکشهر.فرماندار شهرستان و مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت از خانواده شهید احمد بلیده دیدار کردند.

فرمانده سپاه قصرقند در این دیدار بیان کردند:همه ما در قبال شهدا مسئولیت داریم و عظمت و تقدس شهدا و خانواده شهدا باید برای همیشه ایام حفظ شود.

سرگرد پاسدار حسین  اربابی اظهار کرد: شهدا آیه های روشن انقلاب ما و نشانه بزرگ برای تشخیص راه از بیراهه برای ما هستند و بزرگداشت نام و یادشان مهمترین وظیفه ماست.

این مسئول با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند: « باید افتخارات، عزت شهدا را همه نصب العین خود قرار دهند؛ نگذارید فراموش بشوند» افزود: همه تلاش ما برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست و در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان والامقام نماد استقامت، پایداری و اقتدار ملت و کشور ایران هستند و همه تلاش دشمنان برای حذف و نام شهداست و تلاش ما برای حفظ یاد و نام شهیدان در فرهنگ مردم این جامعه است.

اربابی گفت: همه ما در قبال شهدا مسئولیت داریم و عظمت و تقدس شهدا و خانواده شهدا باید برای همیشه ایام حفظ شود.

وی در آخر افزود: هوشیاری و بیداری نسل جدید و جوان امروز بسیار مهم است و باید در این بخش و راه و روش شهدا تلاش شود و با بهره‏‌گیری از سیره شهدا زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشیم.

در پایان این دیدار از خانواده شهید احمد بلیده قدردانی و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات