به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه خودرویی در آرادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۷۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رژه خودرویی و موتوری با حضور و شرکت پایوران و بسیجیان و دیگر مسئولین و ادارات شهرستان آرادان برگزار شد.

گفتنی است این رژه در سطح شهر کهن آباد و دیگر مناطق شهرستان آرادان نیز برگزار شد و همچنین در خاتمه با حضور مسئولین شهرستان ازجمله فرمانده سپاه ناحیه، امام جمعه،  مسئول حوزه نمایندگی و ... موتور سواران بسیجی پایگاههای تابعه حوزه امام حسن مجتبی(ع) در رژه موتوری شرکت کرده و با دو شهید گمنام شهرستان تجدید پیمان بستند.

گفتنی است، قرارگاه محله ای مسجد محور در حوزه سیدالشهدا (س) آرادان برگزار شد.

  در این قرارگاه شورای پایگاه و هیئت اندیشه ورز پایگاهی با موضوع هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت امام رضا(ع) در سطح شهر کهن آباد با حضور هیئت امنای مسجد، خادم مسجد، مسئول کانون فرهنگی نسیم ظهور، چند نفر از اعضای شورای پایگاه از جمله مسئول فرهنگی پایگاه و جانشین پایگاه ابوذر غفاری و فرمانده حوزه سیدالشهداء(ع) در مسجد الزهراء(س) شهرکهن آباد بحث و تبادل نظر شد

شایان ذکر است، گردهمایی انس و مودت فرماندهان پیشکسوت سپاه ناحیه آرادان نیز برگزار شد.

دراین نشست که با حضور فرماندهان پیشکسوت و فعلی ناحیه آرادان و حوزه های مقاومت امام حسن مجتبی(ع) و سیدالشهداء(ع) برگزار  شد، هیئت اندیشه ورز تشکیل و در خصوص به اشتراک گذاشتن تجربیات و شیوه های فرماندهی و روش های جذب بسیجیان بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها