بازدید مسئول دفتر نمایندگی ناحیه فنوج از منازل درحال ساخت برای محرومین شهرستان فنوج

فنوج/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسئول دفتر نمایندگی ناحیه فنوج از منازل درحال ساخت برای محرومین شهرستان فنوج بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۱۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی از منازل در حال ساخت برای محرومین شهرستان فنوج بازدید کرد و دراین خصوص اظهار داشت:کمک به نیازمندان دارای آثار و برکات فراوانی است. خوشبختانه امروز مردم ما در عرصه کمک به نیازمندان پیشگام هستند.

وی افزود: یکی از آثار و برکات کمک به محرومین و نیازمندان تثبیت نعمت است و تثبیت و دائمی شدن نعمت ها برای انسان بسیار لذت بخش خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی تصریح کرد: یکی دیگر از برکات کمک به نیازمندان محبوب شدن در دلها می باشد، چنانچه فردی بخواهد مردم به او علاقه مند شوند و نفوذ در دلها داشته باشد، باید کمک به نیازمندان و مستضعفان را اولویت جدی برنامه های خود قرار دهد، البته اگر با اخلاص و نیت خالص چنین برنامه های انجام دهد محبت او در دلهای دیگران قرار خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نشانه های مؤمن، بعد از اقامه نماز انفاق و کمک به نیازمندان است و در حال حاضر که بر اثر مشکلات اقتصادی نیازمندی نیازمندان فراوان شده، به راحتی می توان مؤمنان را شناخت.

ارسال نظرات