خبرهای داغ:
حجت الاسلام اژه ای گفت: بدیهی است با وجود ظرفیت های استان، جریان‌های سیاسی مختلفی در استان وجود داشته باشد اما نباید مسائل سیاسی موجب آسیب رسیدن به استان شود.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۰۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد استان قزوین شد و در بدو ورود ضمن استقبال از سوی مسئولان استان، با حضور در مزار شهدای قزوین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه استان قزوین بیان کرد: استان قزوین با پیشینه بسیار زیاد تاریخی، مذهبی و ظرفیت های بالای مادی و معنوی نیازمند یک نگاه ویژه است.

وی گفت: علمای بزرگی که در این خطه بودند در رشته های مختلف فقه و اصول و کلام در فلسفه و شعر و ادبیات، شهدای والامقام استان شهید رجایی بابایی، لشگری و دهها شهید بزرگ، آزادگان بزرگ همچون مرحوم حجت الاسلام ابوترابی که نماد ایثار و مقاومت و ایستادگی بودند، نشان از جایگاه بلند استان دارد و نیاز به توجه را دو چندان می کند.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: این استان از استانهای قطب اقتصادی، صنعتی، کشاورزی با بیش از سه هزار واحد تولیدی و دشت های حاصلخیز با مدارس متعدد علمیه و دانشگاه های بزرگ همچون دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و مردمی همیشه در صحنه در مقاطع مختلف است که نیاز به نگاه ویژه داد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای عنوان کرد: بدیهی است با این ظرفیت ها، جریان‌های سیاسی مختلفی در استان وجود داشته باشد اما با وجود اقشار مختلف، نباید مسائل سیاسی موجب ایجاد مشکل شود بلکه باید از این ظرفیت به نفع کشور، مردم و نظام استفاده کرده و جایگاه استان ارتقا یابد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور تاخیر در سفر به استان قزوین وجود داشت اما در راستای سفرهای استانی تصمیم گرفته شد سفری به این استان صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود برخی مسایل مهم در استان قزوین اضافه کرد: دو سه مسأله مهم در استان وجود دارد که امیدواریم با کمک امام جمعه، استاندار و مسئولان شهری و به ویژه آحاد مردم بتوانیم در این چند مسأله مهم قدم های را بلندتر از گذشته برداریم که شامل مساله آب با فروعات، محیط زیست، زمین می باشد و بعضی از ناهنجاری های اجتماعی که امیدواریم با کمک هم آنچه را که مربوط به دولت و مجلس می شود به انها منتقل کنیم تا با وجود همه ناهنجاری ها برای مبارزه جدی با فساد و تبعیض، برای از بین بردن گلوگاه ها و بسترهای فساد که توسط دولت به مجلس منتقل می شود به کمک مجلس اگر لازم شد، اصلاح قوانین جدید صورت گیرد و با گره گشایی از مجموعه مشکلاتی که ارایه شد بتوانیم بررسی دقیق داشته و با کمک مسئولان هر آنچه را که در این استان قابل رفع است حل کنیم و در غیر این صورت برای این مشکلات راه حلی را با کمک سازمانها ارائه دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها