شاهرود_ مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود گفت: کاروان خدمت‌رسانی در مناطق محروم این شهرستان به مدت چهار روز برپا شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۱۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری اردوی چهارروزه جهادی در مناطق محروم روستا‌های سطوه، مهدی‌آباد، بیدستان و طرود بخش مرکزی، روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام و بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اظهار کرد: این اردو‌ها به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و گروه جهادی محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد.
او با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده، گفت: رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی، مرمت و بازسازی مدارس و دیوارنگاره ورودی روستای سطوه منقش به تصویر شهید سلیمانی در راستای زیباسازی مدارس این مناطق انجام شد.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های کم‌برخوردار، افزود: مشاوره خانواده با حضور اساتید حوزه علمیه و برنامه‌های فرهنگی و مسابقه برای نوجوانان نیز در این مناطق انجام شد.
میرکریمی اطعام نذری سیدالشهدا (ع) برای مردم منطقه را از دیگر فعالیت‌ها دانست و عنوان کرد: رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوار مرکز بهداشت و دیدار با رزمندگان و خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا سطوه نیز صورت گرفت.
او با بیان اینکه این اقدامات در راستای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه شاهرود انجام شد، خاطرنشان کرد: این اقدامات با هدف خدمت‌رسانی به مردم محروم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و ترویج فرهنگ دفاع مقدس که ایثار به ملت بود، انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها