خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

سربازان ادامه دهنده راه سرافرازان عرصه جنگ هستند

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: سربازان ادامه دهنده راه سرافرازان عرصه جنگ هستند.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۳۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

سربازان ادامه دهنده راه سرافرازان عرصه جنگ هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در مراسم روز سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در تویسرکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل اظهار داشت: دوره خدمت سربازی از مراحل زندگی هر مرد جوانی است و امروز شما باید دلاورمردی که در جبهه‌ها انجام می‌شد به خرج دهید و وظیفه خود را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرمان رهبری معظم انجام دهید.

وی با بیان اینکه سربازان باید به خود ببالند و سرفراز باشند که لباس مقدس سربازان هشت سال دفاع مقدس امروز بر قامت آنها و باعث افتخار است، گفت: سربازی یک مرحله از زندگی شما است و این مرحیه جایی برای خودسازی و خودباوری است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: این راه ممکن است سختی داشته باشد اما برای ورود به زندگی سختی را تحمل می‌کنید تا قدر زندگی را بدانید.

وی ادامه داد: این خدمت ذاتا مقدس است اما این تقدس در سپاه چند برابر است چراکه در نهادی هستید مورد توجه و این توجه چه از سوی مسئولین داخلی و کشورهای دنیا قابل اهمیت است.

وی انتظاراتی را که از سرباز سپاه می‌توان داشت همان انتظاری خواند که امام راحل از سرافرازان جبهه داشتند و این انتظار را در دو بخش نظم در ظاهر و نظم در عمل خواند و گفت: سربازان ادامه دهنده راه سرافرازان عرصه جنگ هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار