خبرهای داغ:

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از اهداف بسیج است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمرکز و تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی از برنامه های این نهاد است تا نشاط سلامتی را در جامعه تقویت کند.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۵۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر ۱۹ مهر ۱۳۹۱ به این خطه تاکید ویژه بر موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی داشتند و به همین دلیل باید این سبک مد نظر تمامی مسئولان و جامعه فرهنگی باشد و سعی کنیم به واسطه این سبک نشاط و آرامش را در جامعه پایدار کنیم.


وی تصریح کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی سبکی کامل با تمامی مولفه ها فرهنگی و مذهبی است و همه گروه های سنی و جنسیتی را شامل می شود.


سردار سلیمانی با بیان اینکه تمامی مولفه های زندگی در این سبک زندگی ایرانی اسلامی وجود دارد گفت: نشاط یکی از مهمترین مولفه ها است زیرا نشاط و ورزش در سلامت روحی و روانی افراد جامعه موثر است.


وی گفت: ساخت مراکز درمانی و ورزشی با هدف رعایت چارچوب های اسلامی به نیازهای روحی و روانی مردم پاسخ می دهد و باید این حرکات تداوم یابد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز هیچ ملتی به اندازه ایران مورد هجمه فرهنگی قرار نگرفته است و با نمایش فرهنگ غرب سعی می شود تا جوانان را از مسیر آینده سازی ایران منحرف کنند.


وی ادامه داد: دشمنان سعی دارند تا فرهنگ غرب را به جوانان ایران تحمیل کنند و ساخت چنین مکان های ورزشی جلوی توطئه های غربی را می گیرد.


سردار سلیمانی بهره برداری از پروژه آبی و درمانی بجنورد را اتفاقی مبارک دانست و گفت: این طرح با همکاری بسیج و سپاه به بهرداری رسید و نقطه عطفی در اجرای طرح‌های عمرانی است.


سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح چند طرح محرومیت زدایی و دیدار با بسیجیان استان وارد بجنورد مرکز خراسان شمالی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار