مستند «آخر رفاقت» در قم رونمایی شد

آیین رونمایی از مستند «آخر رفاقت» در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۷۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مستند خاطرات سردار شهید حاج احمدکریمی، فرمانده گردان حضرت فاطمه معصومه (س) لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) با نام «آخر رفاقت» روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون بازرسی ارتش جمهوری اسلامی در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم رونمایی شد.

ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در این مراسم بیان کرد: از دو سال گذشته ساخت مستند شهید حاج احمدکریمی آغاز شد و در تولید کتاب و مستند این شهید گرانقدر ۵۴ نفر از هم رزمندگان و دوستانش یاری گر سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم شدند.

وی ادامه داد: برای تهیه این مستند از بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس تا سرداران و مسئولان بالارتبه نظامی کشور همکاری داشته اند تا زوایای زندگی این شهید به صورت بهتری به تصویر کشیده شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: برخی از صحنه‌ها و تصاویری که در این مستند تولید شده برای نخستین بار است که قرار است از آن‌ها رونمایی شود که بخشی از آن‌ها از آرشیو تلوزیون عراق گردآوری شده است.

مقیمی گفت: به زودی و پس از تملک نهایی ملک، خانه موزه شهید کلهری و شهید محسن فخری زاده از سوی سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات