سردار علی افضلی با خانواده شهید آیت الله اسماعیل زاده در شهر سودجان دیدار و از مقام والای اسوه های صبر و استقامت تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۱۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام بعد از حضور در همایش رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شهر سودجان در منزل خانواده شهید آیت الله اسماعیل زاده حضور یافت و از مقام والای اسوه های صبر و استقامت تجلیل کرد.

سردار افضلی در دیدار با خانواده شهید آیت الله اسماعیل زاده گفت: شما خانواده های معظم شهدا به فرمایش حضرت امام (رحمت الله علیه) چشم و چراغ این ملت هستید و ما خودمان به این دیدارها نیاز داریم که روحمان تازه شود.

وی ادامه داد:  همانطوریکه شهادت لیاقت می‌خواهد، خانواده شهید بودن هم توفیق و سعادت است. حضرت امام فرمودند این شهدا راه صدساله را یک شبه رفتند و خانواده شهدا یک گنجینه هستند.

سردار افضلی حضور در جوار خانواده معظم شهدا را عامل ایجاد آرامش دانست و گفت: خیلی از شهدا و رزمنده ها می گفتند دعا کنین جنازه هامون برگردد که تشییع جنازه توی شهر و آبادی یک شوری به پا کند و مردم علاقمند به حضور در جبهه‌ها شوند و خیلی از شهدای مفقود الجسد هم می‌گفتند دعا کنید مفقود شویم تا قبرمان مانند حضرت زهرا سلام الله علیها گمنام باشد.

وی به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را مورد تأکید قرار داد و افزود: مسئولین بیش از دیگران به این گونه دیدارها نیاز دارند، تا در مسیر خدمت بیشتر حضور داشته و به وظیفه خود عمل کنند.

شهید آیت الله اسماعیل زاده در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۱۴ سال به میهن بازگشت و در گلزار شهدای سودجان آرام گرفت.

ارسال نظرات