خبرهای داغ:

ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» در سرخه برگزار شد

ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» با میزبانی چهار شهید در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۲۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» با میزبانی شهیدان حسنان، فدوی، اسلامی و فخاری با روایتگری رزمنده و جانباز اسماعیل ادهم، قرائت زیارت عاشورا و مداحی فضل الله کاری در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به همت محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

گفتنی است سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این برنامه حضور یافت.

اسماعیل ادهم در این مراسم اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

او افزود: «کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود.»

رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در برپایی این مراسم مشارکت کرده و این برنامه با اطعام به حاضرین در این محفل همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها