خبرهای داغ:
یاسر متانت
سروان پاسدار علیرضا دلدار در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح بازسازی مدرسه شهید بهشتی روستای رباط سرخ گلپایگان،بسیج را پیش قدم در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۸۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،مدرسه شهید بهشتی روستای رباط سرخ از توابع گلپایگان  که به همت بسیج سازندگی سپاه گلپایگان و گروه جهادی خادم الشهدای گلپایگان بازسازی،مرمت و رنگ آمیزی شده بود با حضور مسئولین افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسئولین سپاه،اداره آموزش و پرورش،کادر آموزشی مدرسه و اعضای گروه جهادی خادم الشهدا و دانش آموزان جهادگر برگزار شد،ریاست اداره آموزش و پرورش دکتر مهدیان به تببین اهمیت کار جهادی پرداخت و گفت:همیاری بسیج،اداره آموزش و پرورش و گروههای جهادی مایه برکت و نوسازی در بافت مدارس شهرستان است و مسلما چنین حرکتهایی می تواند روحیه امید را در جامعه زنده نگه دارد.

در ادامه مسئول بسیج سازندگی سپاه گلپایگان از تخصیص اعتبار 30میلیونی برای این پروژه یاد کرد و گفت:کمک های گروهای جهادی،کادر آموزشی و حتی دانش آموزان در زنده کردن محیط فرسوده مدرسه بسیار موثر بود و بسیج در هر نقطه ای که نیاز به حضور باشد،حاضر است پیش قدم سازندگی و آبادانی باشد و بسیج پیش قدم در تمامی عرصه های پاسداشت انقلاب اسلامی است.

در این برنامه افتتاحیه،دانش آموزان با قرائت مقاله،مداحی و دکلمه خوانی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در پایان این برنامه از خیرین،دانش آموزان جهادی و مسئولینی که حضور موثر در طرح داشتند از طرف حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار