صبح امروز (پنج شنبه، هشتم مهرماه 1400)مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با سردار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان استان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۸۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح  پنج شنبه، هشتم مهرماه 1400 میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با سردار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان استان دیدار و گفتگو کردند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این دیدار ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: جذب، توسعه، سازماندهی، حفظ انسجام بسیجیان، ارتقای بسیج دهها میلیونی و نیز ایجاد انگیزه مشارکت جامعه ورزشی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و اجتماعی، مهم ترین چشم انداز این سازمان می باشد.

 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه تحریفگران امروز دفاع مقدس بر نقاط قوت آن که نجات دهنده و الهام بخش است تمرکز کرده اند گفت: این نقاط شامل نقش اسلام و رهبری پیامبر گونه امام، نقش محوری مردم و وحدت و انسجام آن ها و سایر مزیت های الگو آفرین است.

دیدار رییس سازمان بسیج ورزشکاران و فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات