نشست هم اندیشی با حضور، ئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشورمدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان،با مدیران کانونهای بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در محل سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۹۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با مدیران کانون های بسیج ورزشکاران استان

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران ، عصر امروز ( پنج شنبه، هشتم مهرماه 1400) نشست هم اندیشی با حضور، دکتر میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با مدیران کانونهای بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در محل سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.

 در ابتدای این نشست سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان گزارشی از تعداد پایگاه ها و مدیران بسیج ورزشکاران استان ارائه نمود و روسای کانونهای بسیج ورزشکاران که همان روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان هستند از فعالیتهای خود گزارشی ارائه نمودند و آسیبها و مشکلات شهرستان خود را مطرح نمودند.

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با مدیران کانون های بسیج ورزشکاران استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست اظهار داشت:

 استان سیستان و بلوچستان شهدای گرانقدری را تقدیم حفاظت از مرزهای کشور عزیزمان کرده است. استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های زیادی است و اکنون ورزشکاران مطرحی در سطح کشور داریم و ورزش استان حرفی برای گفتن دارد.

کانون بسیج ورزشکاران در سطح استان دارای موقعیت خوبی است و تلاش ما بر این است تا ورزشکاران با روحیه بسیجی آشنا شوند.

کانون های شهرستانها از ظرفیت خوب سپاه در آن شهرها استفاده کنند تا بتوانند کمبودهای آنجا را تامین کنند.

 دکتر میرجلیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وحدت ، ایمان به خدا و رهبری عوامل مهم پیروزی ما در جنگ ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی گفت: هدف بسیج ورزشکاران ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در بین ورزشکاران است و کل ورزشکاران جامعه هدف ماست و اولویت اصلی با مربیان است زیرا کار مربی تربیت ورزشکاران و قهرمانان است که این امری مهم میباشد‌.

مدیران ورزشی و نخبگان از اولویت های مهم دیگر بسیج ورزشکاران است تا الگوسازی درست صورت گیرد.

وی افزود : کار فرهنگی زمان بر و پرهزینه است اما تاثیر فراوانی در جامعه دارد پس باید کارگروه‌های فرهنگی تشکیل گردد تا با برنامه ریزی صحیح بتوانیم گامی در تغییر تفکرهای اشتباه برداریم.

در پایان این نشست با اهدای لوح و هدایایی از مدیران کانون های بسیج ورزشکاران استان تجلیل بعمل آمد.

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با مدیران کانون های بسیج ورزشکاران استان

ارسال نظرات