عضو دفتر سیاسی «حماس» مطرح کرد؛

تلاش غرب برای از بین بردن قدرت بازدارندگی مقاومت در برابر تل آویو

عضو دفتر سیاسی جنبش «حماس» در سخنانی تأکید کرد که دولت های غربی با همکاری متحدان منطقه‌ای خود پروژه‌ای را با هدف تشدید محاصره غزه به منظور از بین بردن قدرت بازدارندگی مقاومت، کلید زده‌اند.
کد خبر: ۹۳۷۹۹۳۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «موسی ابو مرزوق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از پروژه جدید دولت‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آن علیه گروه‌های مقاومت در نوار غزه پرده برداشت.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه اظهار داشت: دولت‌های غربی با همکاری متحدان منطقه‌ای خود با تشدید محاصره نوارغزه به دنبال از بین بردن قدرت بازدارندگی گروه‌های مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی هستند.

ابو مرزوق اظهار داشت: این پروژه در واقع با هدف از بین بردن دستاوردهای مختلف عملیات «شمشیر قدس» کلید خورده است. جنبش حماس در برابر این تلاش‌ها دست بسته نمی‌ماند و تمام تلاش خود را برای شکستن محاصره غزه به کار خواهد بست.

وی افزود: متأسفانه اطلاعاتی از برخی نظام‌های حاکم در منطقه به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد آنها در تشدید محاصره علیه نوارغزه نقش دارند و می‌خواهند مقاومت را به شکست بکشانند. قطعاً روزی فرا خواهد رسید که این افراد مجازات خواهند شد.

چندی پیش نیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی از سیاست‌های «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین به شدت انتقاد کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه تصریح کرد: واقعیت این است که هیچ چیز نمی‌تواند سیاست‌های بایدن و بنت در قبال فلسطین را دستخوش تغییر سازد.

این مقام فلسطینی در ادامه عنوان کرد: جو بایدن و نفتالی بنت اساساً هیچ راهکاری را برای حل و فصل موضوع فلسطین نمی‌پذیرند. کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست اشغال، غصب اراضی و نقض حقوق فلسطینیان ادامه می‌دهد.

اسماعیل هنیه همچنین اظهار داشت: از آنجایی که منافع و مصالح آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارد، بنابراین مواضع آنها در قبال فلسطین تغییر نخواهد کرد. در این میان، عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مایه تأسف ماست.

وی عنوان کرد: برخی کشورهای عربی بر این باور هستند که مشروعیت‌شان نشأت گرفته از ارتباط آنها با ایالات متحده آمریکا است. به همین دلیل است که آنها به خواسته آمریکا برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی تن می‌دهند.

ارسال نظرات