امام جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه مشکلات باید محله به محله و در میدان حل شود، گفت: از ۱۵ محله مشکلات دو محله رفع شده و 13 محله نيز باقي مانده است.
کد خبر: ۹۳۷۹۹۴۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی حسینیه المهدی عجل این شهر ضمن بیان اینکه طبق آنچه که دستور قرارگاه پیامبر اکرم (ص) از سوی ستاد ائمه جمعه کشور مطرح شده، باید محلات تقسیم‌بندی و مشکلات به صورت میدانی حل شود، ابراز داشت: در برنامه محله محوری، مهدی‌شهر به ۱۵ محله تقسیم‌بندی شد و هر ۱۵ روز یک‌بار مسئولان در آن حضور یافته و به رفع مشکلات می‌پردازند.
وی ضمن بیان اینکه تاکنون با همراهی مسئولان ذی‌ربط دو برنامه محله محوری به انجام رسیده و مشکلاتشان رفع شده است، افزود: رفع مشکلات ۱۳ محله مهدی‌شهر باقی‌مانده است که باید گفت این اقدام همچنان تداوم خواهد داشت.
امام جمعه مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه در برنامه محله محوری طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه باوجود شورای تازه نفس، دولت انقلابی رئیسی، استاندار جدید از دیار امام رضا (ع) و نماینده دلسوز این برنامه‌ها در سطح محلات به‌خوبی اجرا خواهند شد.
بارانی با بیان اینکه از این فرصت خدمت سه الی چهار ساله دولت جدید باید استفاده کرد، تصریح کرد: از رئیسی باید درس گرفت به جای اینکه مردم برای حل مشکلاتشان به مسئولان مراجعه کنند این بار این مسئولان هستند که به بین مردم رجوع کرده و کمک می‌کنند تا چالش‌ها رفع و اعتماد از دست رفته مردم توسط دولت قبلی، مجدد برگردد.

وی بابیان اینکه مسئولان نباید در اتاق‌های خود نشسته و مردم را معطل نگه‌دارند، افزود: این تلقین را باید همواره به خود کنیم که خاک‌پای مردم هستیم و باید خدمتگزار آن‌ها باشیم لذا مشکلات باید جهادی و در میدان حل شوند و از سویی جلسات ماهیانه با نماینده مردم در مجلس نیز تداوم خواهد داشت تا با در میان گذاشتن برنامه‌ها و لزوم مشارکت بتوانیم قدمی برداریم.
امام جمعه مهدی‌شهر اضافه کرد: استاندار جدید نیز روز گذشته معارفه شد و امیدواریم این سید در ایجاد عدالت و فضاهایی که هنوز در استان سمنان توسعه‌نیافته، بتواند با عدالت محوری رفتار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها