خبرهای داغ:
مسلم امینی-خوانسار
مصاحبه با فرمانده پایگاه بسیج شاخص در خوانسار:
عرض سلام و خداقوت دارم خدمت جناب آقای محمدرضا احمدی و همچنین فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می کنم.
کد خبر: ۹۳۷۹۹۴۵
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

-عرض سلام و خداقوت دارم خدمت جناب آقای محمدرضا احمدی و همچنین فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می کنم.

*بنده هم خدمت شما عرض سلام و ادب و احترام دارم و یاد شهدا و رزمندگان عزیز را در این ایام گرامی میدارم.

لطفا در ابتدای گفتگو به عنوان اولین سوال در خصوص دلیل شاخص شدن پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) توضیحاتی را بیان بفرمایید.

*استفاده از نیروی جوان انقلابی در چینش شورای پایگاه/استفاده از ظرفیت خیرین محل/تربیت جوان مومن انقلابی در قالب جوان های صالحین

- چه کسانی در راستای نمونه شدن پایگاه شما را یاری کردند؟

*خداوند متعال/اهل بیت(علیهم السلام)/همکاری حوزه مالک اشتر/بسیجیان/خیرین محل/امام جماعت مسجد

- چند راهکار که می توانید در اختیار دیگر فرماندهان و مدیران بسیج قرار دهید تا آنها نیز در کارشان همچون شما موفق باشند را بیان بفرمایید ؟

*هدفمند برگزار کردن کلاس ها وحلقه ها جهت تربیت نیروی مومن انقلابی/استفاده از تمام ظرفیت های محل مثل سالن ورزشی و../استفاده از ظرفیت هئیت مذهبی جهات جمع شدن دوستان حداقل هفته ای یک بار/تشویق نخبگان محل و بیبجیانی که موفق شدند در کنکور رتبه خوبی کسب کنند.

- چرا بسیج را برای فعالیت و کارکردن انتخاب کردید؟

*بسیج نهادی مردمی و محلی جهت خدمت خالصانه میباشد و باعث افتخار است که سالیان متمادی دربسیج خدمت میکنم.

- آیا پیشنهادی جهت تحقق اهداف والا، ارزشمند و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارید که جای آنها در بسیج خالی باشد و در سطح شهرستان بتوان انجام داد؟

*با توجه به شرایط اقتصادی جامعه رویکرد بسیج برای جوانان باید بحث اشتغال و کار آفرینی باشد.بحث رزمایش ها و کلاس های نظامی بسیار خوب است ولی در کنار آن بایدجهت توامند سازی نیروی کار کلاس های آموزشی و کارآفرینی راه اندازی شود.

- در پایان اگر صحبتی دارید که در سوال ها نبود بفرمایید؟

*عرضی نیست/اللهم عجل لولیک الفرج

- "با سپاس از شما و وقتی که در اختیار ما گذاشتید، حق نگهدارتان"

*خداوند حافظتان باشد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها