خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین مورد از مشکلات روستاها که در حال بررسی و بازرسی هستیم مشکل آب شرب روستاها است که رفع آن در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۱۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

رفع مشکل آب شرب روستاها در دستور کار قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، احمدحسین فلاحی در جمع اهالی روستای بوبوک‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت امروز کشور را مرهون ایثار شهدا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بررسی وضعیت و مشکلات روستای بوبوک‌آباد گفت: اولین مورد از مشکلات روستاها که در حال بررسی و بازرسی هستیم مشکل آب شرب روستاها است که رفع آن در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث بودجه، اشتغال و تولید در روستاها افزود: بحث شرکت خدمات کشاورزی نیز از موارد اعتراض اهالی روستا بود که کشاورزان روستا برای گرفتن کود شیمیایی باید به قهاوند بروند.

وی با بیان اینکه این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا خدمات کشاورزی روستا فعال شود، گفت: مشکلات روستا را باید دهیاری روستا پیگیری کرده و به رده‌های بالاتر ارائه کند.

فلاحی با اشاره به اینکه هیچ راه روستایی نباید خاکی باشد و باید آسفالت شوند، عنوان کرد: باید دهیاری روستا پیگیری کند تا کوچه و خیابان‌های روستا را آسفالت کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات