خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین در یادواره شهدا در هلال احمر قزوین؛
حجت الاسلام مفیدی کیا گفت: شهدا الگوهای صبر، مقاومت و جهاد هستند که باید یاد و خاطره این شهدای بزرگوار همیشه گرامی داشته شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۴۰
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مفیدی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در این رابطه اظهار داشت: یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن به منظور ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و احترام به مقام والای شهدا و همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با حضور مدیر عامل، معاونین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان و جمعی از اعضای این جمعیت و به صورت مجازی، صبح روز چهارشنبه در نمازخانه ستاد هلال احمر استان در قزوین برگزار ‌شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: ما باید امروز ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم و باید بتوانیم دِین خود را نسبت به فداکاری و ایثارشان ادا کنیم و با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و حراست از انقلاب و نظام و ایران اسلامی کوشا باشیم.

مفیدی کیا با بیان اینکه شهدا دِین بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون خون پاک این شهدای عزیز است، ادامه داد: دفاع مقدس از پرافتخارترین برگ‌های تاریخ انقلاب اسلامی است و این درخت ارزشمند با خون شهیدان آبیاری و ماندگار شد و همه جانبازی ها، ایثارگریها و ازخودگذشتگی‌های شهدا در هشت‌ سال دفاع‌ مقدس و دفاع از این آب و خاک هیچوقت فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در هلال احمر، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: شهدا الگوهای صبر، مقاومت و جهاد هستند که باید یاد و خاطره این شهدای بزرگوار همیشه گرامی داشته شود.

وی در پایان عنوان کرد: در راستاي تكريم و تجليل از خانواده معزز شهدا و حماسه آفرینان و دریادلان روزگاران سرنوشت ساز این آب و خاک و توجه به اين قشر ارزشمند از تعدادی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان که از خانواده معزز شهدا بودند نیز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها