خبرهای داغ:

برنامه های متنوع فرهنگی در روستا لاسجرد در سرخه اجرا شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه آمنه (س) لاسجرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۰۸۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در شهرستان سرخه در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز در جهت برنامه‌های اربعین حسینی و موکب های زائرین حسینی، برپایی موکب پذیرایی و فرهنگی در روز اربعین، آماده سازی فضا، برپایی هیئت‌های سیار و نشست های بصیرتی به همت بسیجیان از جمله برنامه ها بود.

او افزود: در راستای رزمایش مواسات و حل مشکلات روستا هماهنگی های لا‌زم به منظور رسیدگی به مشکلات ساخت و ساز در جهت ساخت درب  منزل خانواده نیازمند انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در ادامه اضافه کرد: راه اندازی ایستگاه سلامت همراه با تب سنجی، کنترل فشار، توزیع ماسک، غرفه های فرهنگی، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس و جنگ وغرفه نقاشی با موضوع جنگ و اربعین، اهدا جوایز ‌در روز اربعین حسینی و استقبال از جاماندگان اربعین بسوی امامزادگان لاسجرد از دیگر برنامه ها بود.

شهادت بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع نشست روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن معینیان با موضوع خاطرات شهدا  و سبک زندگی شهدا، برپایی نمایشگاه جنگ و شهادت و عطرافشانی وغباررویی گلزار شهدا لاسجرد و 6 شهید گمنام از برنامه هایی بود که بسیجیان به خوبی از آن استقبال کردند.

او در ادامه گفت: کتاب «غواص ها بوی نعنا می‌دهند» تالیف حمید حسام در حوزه جنگ و دفاع مقدس به همت کتابخانه شهید شهروی لاسجرد به بسیجیان معرفی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد عنوان کرد: آئین نقد و بررسی کتاب "در ویلای صدام " تالیف محمدرضا اسلامی با حضور منتقد اصلی، حسن یعقوبی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در کتابخانه عمومی شهید غلامرضا شهروی لاسجرد برگزار شد.

شهادت اذعان داشت: همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس زنگ تحصیلی در مجموع صالحین با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی نواخته شد. این برنامه با پیاده روی بسیجیان حلقه شهید حسین ارادتی و حلقه شهید احمد گردان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها