برگزاری مراسم صلح و سازش بین ایل بامری و ایل شهنوازی در ایرانشهر

ایرانشهر/ مراسم صلح و سازش دو طایفه بامری و شهنوازی باحضور سردار ناظری در مسجد فاطمه الزهرا(س) اهل سنت شهرستان ایرانشهر توسط قرارگاه عملیاتی شهید معمار برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۳۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

این مراسم باحضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ،اعضای شورای تامین،علمای تشیع و تسنن،معتمدین و سران طوایف دو طایفه بامری و شهنوازی در محل مسجد فاطمه الزهرا(س) اهل سنت شهرستان ایرانشهر توسط قرارگاه عملیاتی شهید معمار برگزار گردید.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در این مراسم گفت : چیزی که باعث شد در این جنگ نابرابر ، ایران اسلامی پیروز میدان شود و اجازه ندهد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن تسخیر شود و مطمئنا باهم بودن ، وحدت ، انسجام ، یکی شدن و دوری از تفرقه است و یکی از عوامل مهم پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس بود.

وی افزود : دین ما اسلام و پیامبر ما نور و رحمت و ختم رسل و کتاب ما قرآن ، معجزه قبل تا کنون و آینده ، همین دین ما است و افتخار می کنیم وجود مقدس پیامبراعظم(ص) مناسب‌ترین محور وحدت مسلمانان است، تعلیم و تربیت نبوی، نظام تربیتی پیامبر(ص) را به عنوان محور وحدت مسلمانان مطرح، و همگان را به پیروی از تعالیم الهی آن حضرت دعوت نمایند .

وی ادامه داد : وحدت یکی از آموزه‌های مهم قرآنی است که در دین اسلام برای اتحاد بیشتر و دوری از جنگ و خونریزی در بین ملت‌ها به آن توصیه شده است و صلح ، دوستی امت اسلامی بیانگر یكپارچگی و همگرایی مسلمانان است؛ هنگامه ای خجسته و ارزشمند كه می تواند الهام بخش جهان اسلام برای رسیدن به وحدت كلمه و اتحاد حقیقی باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار تصریح کرد : همه ما وظیفه داریم به دنبال ایجاد صلح و سازش باشیم و بهترین صدقه در نزد خداوند همین ایجاد صلح و برادری بین مردم بوده، زمانی که رابطه‌شان خراب شده و زمانی که از هم دور شده اند ، خداوند بهترین بخشنده است، گناهان متعددی را بشر مرتکب می‌شود، اما خداوند قادر گناهکار را می‌بخشد، خداوند بهترین رحم کننده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار