خبرهای داغ:
آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس؛

پرچم انقلاب در مقابله با استکبار به اهتزاز درآمده است

عسگری گفت: پرچمی به اسم پرچم انقلاب اسلامی، در مقابله با استکبار به اهتزاز درآمده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۳۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آزاده سرافراز دکتر عسگری در نشست بصیرت افزایی با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و مسئولین شهرستان آبیک به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس افتخار همه ماست. رهبر معظم انقلاب فرمودند نگذارید دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود پایه و اساس همه خوبی ها در این هشت سال دفاع مقدس است و هر چیزی که می خواهیم باید به آن تکیه کنیم باید.

وی گفت: باید ارزشهایمان را بازیابی کنیم و به دفاع مقدسی که گنجینه آن هیچ موقع تمام شدنی نیست بازگردیم. مردان مرد و مجاهدانی که در این ایام در اوج دفاع مقدس آمدند و خودشان را نشان دادند و برای اسلام گام برداشتند، راست قامتانی که به زمین افتادند اما نگذاشتن پرچم خوبی ها سقوط کند.

عسگری همچنین افزود: هیچ دانشگاهی مانند دانشگاه دفاع مقدس نیست. حضرت امام فرمودند دفاع مقدس یک مدرسه است بنام مدرسه عشق و اشخاص مهمی مانند شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی، شهید باکری و شهید همت. اینها ستاره های درخشانی بودند که در آن مدرسه عشق رشد یافتند و کسانی بودند که هیچ نام و نشانی نداشتند.

عسگری اظهار کرد: امروز اگر بخواهیم مسیر و راه این انقلاب را ادامه دهیم هیچ راهی جز مکتب شهید سلیمانی نیست. رهبر انقلاب بر این امر تاکید دارند که روی مکتب شهید سلیمانی کار کنید اینکه چگونه مکتبی است.

این آزاده سرافراز گفت: جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد. حتی اگر جبهه حق متحمل خبیث ترین حکام مستبد و متکبر و مغرور دنیا باشد مگر می شود حق با اینها کنار بیاید. پرچمی به اسم پرچم انقلاب اسلامی، در مقابله با استکبار به اهتزاز درآمده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار