خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان:
تویسرکان-مسئول بسیج سازندگی سپاه تویسرکان بابیان اینکه جهاد نقطه عطف خودسازی است، گفت: زمان‌هایی که مردم دچار مشکل می‌شوند نیروهای جهادی دوشادوش مردم و دستگاه‌های اجرایی پا به عرصه جهاد و سازندگی می‌گذارند.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۴۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

جهاد نقطه عطف خودسازی استرضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: گروه جهادی شهید «آریافر» حوزه مقاومت بسیج المهدی تویسرکان با حضور در روستای برفیان و در راستای اجرای جابجایی روستا اقدام به فعالت جهادی کردند.

وی افزود: این روستا که به دلیل سیل و رانش در سال ۹۸ دچار مشکل شده بود، نیاز به همت جهادی داشت که با اعزام گروه جهادی به منطقه این مهم انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه این گروه جهادی در ایام مختلف سال فعالیت داشته است، عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا که جهادگرانه در جبهه‌ها حضور یافتند این گروه جهادی در راستای ادامه راه شهدا در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اعزام مجدد گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف به مناطق محروم و حاشیه شهر گفت: فعالیت‌های جهادی محدود به فعالیت‌های عمرانی نبوده و در زمینه‌هایی چون تهیه بسته‌های کمک مومنانه، واکسیناسیون، کمک هزینه‌های بیماران نیازمند و ... نیز انجام می‌شود.

ناصری با بیان اینکه جهاد نقطه عطف خودسازی است، گفت: در زمان‌های مختلفی که مردم دچار مشکل می‌شوند این نیروهای جهادی هستند که دوشادوش مردم و دستگاه‌های اجرایی پای به عرصه جهاد و سازندگی می‌گذارند و امروز نیز گروه جهادی شهید «آریافر» در خط مقدم این خدمات رسانی فعالیت دارد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات