نمایش «شهریور 1320» در شهرری اجرا می شود

نمایش مذهبی «شهریور 1320» از 10 تا 12 مهرماه جاری با چهار اجرا در دو نقطه شهرستان ری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت خیابانی و در فضای باز بوستان ها اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۱۷۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نمایش مذهبی «شهریور 1320» به کارگردانی مهدی روزبهانی و نویسندگی آرش رضایی  از 10 تا 12 مهرماه جاری با چهار اجرا در دو نقطه شهرستان ری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت خیابانی و در فضای باز بوستان ها اجرا می شود.

فروزان حسینی، احسان فلاحیان، صالح حیدری، رضا طاهری و شایان فلاحیان، بازیگران نمایش مذهبی یادشده هستند و موسیقی این کار را نیز رضا کاشی لو تنظیم کرده است.

نمایش مذهبی «شهریور 1320» در قالب یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان با همکاری انجمن و اداره کل هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به مناسبت دهه آخر ماه صفر به روی صحنه می رود.

یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان با هدف ایجاد انگیزه و فرصت برای تولید نمایشنامه با محتوای دینی، تولید نمایش‌های فاخر دینی برای اجرا و تولید تله تئاتر، تقویت بنیان‌های تئاتر دینی و استمرار بخشیدن به آن در پیکره تئاتر کشور، بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه در ارتقای نمایش‌های دینی و تبادل تجارب ملی و بین‌المللی هنرمندان درخصوص نمایش‌های دینی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار