نیکشهر/ یادواره شهدای مدافع امنیت سپاه نیکشهر با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و جمعی از خانواده های شهدا،جانبازان، مسئولین، ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی در مسجد جامع الزهرا شهرستان نیکشهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۵۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای مدافع امنیت سپاه شهرستان نیکشهر با حضور سردار ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان، مسئولین، ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی، فرماندار و جمعی از مردم و بسیجیان در مسجد جامع الزهرا شهرستان نیکشهر برگزارشد.

سرهنگ پاسدار علی اکبرصفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض خیرمقدم با بیان اینکه نام و یاد شهدا دل‌ها را زنده می‌کند،گفت: جلسه یادواره شهدا، یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست و شهدا عصاره همه این فضیلت‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه اهل تشیع شهرستان خطاب به مردم علی الخصوص خانواده معظم شهدا گفت: وقتی روحیه ایثار، جهاد و فداکاری بیاید، لطف خداوند هم خواهد آمد. و لینصر الله من ینصره(سورة حج، آیة ۴۰)؛ به یاری خدا بپاخیزید، خداوند شما را یاری خواهد کرد. آیا خداوند فرزندان شما را یاری نکرد و آنها جاودانه نشدند؟ چه افتخاری بالاتر از این!

وی افزود: یادواره شهدا برای این است كه بدانیم قیام و كلام و پیام شهدا برای تقویت خط ولایت و تداوم بخشیدن خط امام و رهبری و بصیرت‌افزایی و خدمت‌ بی منت به مردم بوده است.

درادامه سردارناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر با بیان اینکه شهدا تعلیم یافتگان مکتب امام بودند گفت: باید برای انقلاب کار جهادی انجام شود، کاری ماندگار که شهدا این را ثابت کرده‌اند .

وی ادامه داد: امروزه یادواره شهدا تکریم و تجلیل از این ارزش‌هاست، پاسداشت فرهنگ شهادت است، ایثارگری و ازخود گذشتگی است.

سردارناظری با بیان اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌بینیم گفت: باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب بایستند که این انقلاب ثمره ظهور خواهد بود.

در پایان به ۵ خانواده شهید به رسم ادب لوحه و تندیس یادبود اعطا شد.

ارسال نظرات