در ایام گرامیداشت حماسه دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری آئین تجلیل از دو نخبه بسیجی مدال آور مسابقات اختراعات علمی جهانی

آئین تجلیل از دو نخبه علمی بسیجی به نام های مهدیس زینتی و دریا تکلو از دانش آموزانان پایه نهم مدرسه فرزانگان 1 کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۷۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آئین تجلیل از دو نخبه علمی بسیجی به نام های مهدیس زینتی و دریا تکلو از دانش آموزان پایه نهم مدرسه فرزانگان 1 کرج به همت حوزه 1161 بسیج دانش آموزی حضرت فاطمه (س) و با حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز توسط دو نفر از خانواده های شهدای گرانقدر دفاع مقدس و اولیای دانش آموزان برگزار شد.

این دانش آموزان علاوه بر کسب رتبه برتر در مسابقات ابن سینای کشوری در مسابقات جهانی اختراعات و دست سازه های فنی و مهندسی اندونزی نیز در بین 30 کشور دنیا موفق به کسب رتبه برتر در شهریور سال گذشته شدند. اکنون نیز در پروژه ژنیتکی مدارس سمپاد به فعالیت علمی و تحقیقی مشغول هستند.

مهدیس زینتی ضمن تقدیر از زحمات معلمان پژوهشی و والدین خود در کسب موفقیت های علمی گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان در سنگر جهاد و سربازی و حفظ تمامیت و استقلال کشور با نثار خون شریفشان افتخاری آفرینی کردند ما دانش آموزان نخبه نیز در سنگر علم و مهارت آموزی به امثال شهید حاج قاسم سلیمانی اقتدا خواهیم کرد و تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا پرچم پر افتخار کشور اسلامی عزیزمان را در میادین علمی جهانی به اهتزاز در بیاوریم.

دریا تکلو نیز پیشرفت های نخبگان ایرانی در مسابقات جهانی را چشمگیر و قابل ستایش ارزیابی کرد و موفقیت های به دست آمده را مرهون راهنمایی های تیم پژوهشی و کادر مدیریتی مدرسه فرزانگان دانست و بیان کرد: خودباوری و روحیه اعتماد به نفس به وجود آمده در بین دانش آموزان از ثمرات تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی صحیح مدیران آموزشی و معلمان ما در مسابقات است.

دکتر فرزاد شعبانی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه کرج نیز مطرح کرد: امروز مفتخر هستیم که در این برنامه لوح های تقدیر نخبه های دانش آموز ما توسط دستان پربرکت خانواده های شهیدان دفاع مقدس همچون شهید عدالت منش به آن ها تقدیم می شود.

وی ادامه داد: این امر بیانگر این موضوع است که پیشرفت های علمی کشور در مرتبه نخست مرهون فداکاری ها و مجاهدت های ملت سترگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است. ما باید روحیه انقلابی و جهادی که در آن دوران طلایی وجود داشت را به نسل چهارم انقلاب انتقال دهیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه کرج هدف از برگزاری مسابقات علمی نخبگانی دانش آموزان را پرورش روحیه خلاقیت در بین آینده سازان دانست و عنوان کرد: این مسابقات بستر خوبی برای شکوفایی استعدادهای درخشان علمی وتاثیرگذار در پیشرفت آینده کشور است. آموزش وپرورش در هر منطقه ای پژوهش سراهایی را دایر کرده است تا بتواند در راستای شناسایی و توانمند سازی دانش آموزان نخبه ایفای نقش جدی کند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها