زهک/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت زنگ ایثار و مقاومت به صورت آنلاین در شبکه شاد دانش آموزی نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۷۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت به همت حوزه دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک زنگ ایثار و مقاومت به صورت آنلاین در شبکه شاد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک و پرسنل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این رده برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زهک ضمن تبریک دفاع مقدس گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است.

وی افزود: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده، دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد اظهار داشت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان هماره مورد بی مهرهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت.

این مسئول در پایان تصریح کرد: شلمچه خلاصه عشق است و قطعه ای از بهشت ، شلمچه ، آینه ایست که تمام جبهه با خاکهای سرخش در آن می درخشد و دریچه آسمانی است که از آن بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت میوزد.

ارسال نظرات