دیدار فرمانده سپاه زابل با خانواده شهید عالی

زابل/با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه سازی این فرهنگ در بین نسل جوان و آینده سازان انقلاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل به همراه جمعی از پاسداران با خانواده شهید عالی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۸۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل به همراه جمعی از پاسداران با خانواده شهید حسینعلی عالی در شهرستان زابل دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی در این دیدار با اشاره به رشادتهای جوانان در حفظ حراست از کشور و انقلاب گفت: وجود شهدا تضمین کننده دین و انقلاب اسلامی است و برکات شهدا و عطر بوی شهدا در جامعه طنین انداز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل افزود: شهید عالی جزء شهدای شاخص لشکر 41ثارالله است که رشادتهای این شهید بزرگوار از زبان سردار دلها شهید سلیمانی در میادین نبرد شنیدنی است و این شهید افتخار دیار سیستان و شهر زابل است .

وی ضمن قدردانی از چندین سال متانت و بردباری خانواده شهدا و فرزندان شهدا اظهار داشت:  شهادت مهر تأییدی بر پیشانی خانواده محترم شهداست و خانواده شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی هستند که ما و مردم قدر شناس ایران اسلامی در برابر خانواده معظم شهدا سر تعظیم فرود می آوریم وبه آن افتخار میکنم.

ارسال نظرات