خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام چهار باند قاچاق اسلحه و کشف ۶۵ قبضه انواع سلاح در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۱۵
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
سردار سیدمحمد صالحی شامگاه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان اسلحه و مهمات، با رصد اطلاعاتی، اعضای چهار باند قاچاق اسلحه و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی کرد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی محل دپوی اسلحه را در شهرستان اهواز شناسایی و در چهار عملیات جداگانه ۱۱ نفر از قاقچیان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان‌ها تعداد ۶۵ قبضه انواع اسلحه جنگی و شکاری و تعداد سه هزار و ۸۴۵ عدد مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین با اشاره به برخورد با دارندگان اسلحه‌های غیر مجاز گفت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان به صورت مستمر جهت مبارزه بی امان با دارندگان اسلحه غیرمجاز و عاملان تیراندازی غیرمجاز اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه نیز طی هفته گذشته تعداد ۱۸ قبضه اسلحه جنگی و تعداد ۴۴ قبضه اسلحه شکاری و ۵۴۴ عدد فشنگ کشف و تعداد ۵۶ نفر دستگیر شدند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه در مجموع این عملیات‌ها ۱۲۷ قبضه انواع اسلحه و تعداد چهار هزار و ۳۸۹ عدد مهمات کشف و ۶۷ نفر دستگیر شدند، گفت: از آنجا که وجود اسلحه غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان اسلحه و مهمات برخورد خواهد کرد.

پیش از این در یکم مهرماه فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق اسلحه و کشف هشت قبضه اسلحه جنگی در شهرستان اهواز خبر داده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها