با حضور فرمانده سپاه عاشورا؛

بیش از 10 پروژه عمرانی و عام المنفعه سپاه میانه افتتاح شد

تبریز- با حضور فرمانده و مسئولانی از سپاه عاشورا و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیش از 10 پروژه عمرانی و عام المنفعه سپاه در شهرستان میانه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۷۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پروژه های انتقال آب روستای زلزله زده صومه سفلی به طول 3.3 کیلومتر با هزینه کردی بالغ بر 307 میلیون تومان، ترمیم، بازسازی و زیباسازی مسجد ارشاد روستای صومه سفلی با مساحت 1200 متر مربع و با هزینه کرد بیش از 45 میلیون تومان، ساخت مسجد امام زمان(عج) روستای زلزله زده ورنکش با مساحتی بیش از 400 متر مربع و با هزینه کردی بالغ بر یک میلیارد تومان، و ورزشگاه چندمنظوره شهید گلمحمدی با مساحت 1330 مترمربع و با هزینه کردی بالغ بر 5 میلیارد تومان، طرح هایی بودند که عصر دیروز با حضور فرمانده سپاه عاشورا افتتاح شدند.

   پروژه های انتقال آب روستای ینگجه به طول 2 کیلومتر با هزینه کرد 166 میلیون تومان، بازسازی شبکه انتقال آب روستای دستجرد به طول 1.7 کیلومتر با هزینه کرد 290 میلیون تومان، تجهیز چاه و نیرورسانی روستای قره تپه به ارزش بیش از 118 میلیون تومان، احداث 3 چشمه سرویس بهداشتی با روشویی در روستای دستجرد به ارزش 65 میلیون تومان، زیرسازی و عایق کاری پشت بام مدرسه شهید مطهری خاتون آباد به ارزش 25 میلیون تومان، و پروژه ساخت مسجد امام علی(ع) با مساحت حدود 350 مترمربع و با هزینه کردی بالغ بر 600 میلیون تومان از دیگر طرح های تکمیل شده بسیج سازندگی سپاه میانه در شش ماهه اول است که آماده افتتاح می باشد.

   ساختمان جدید درمانگاه بزرگ سپاه میانه نیز در مساحتی بالغ بر 1800 متر مربع و با هزینه کردی بیش از 50 میلیارد ریال آماده بهره برداری و افتتاح می باشد که طی روزهای آینده، افتتاح شده و به خدمات رسانی به مردم خواهد پرداخت.

   در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز سه پروژه مخزن آب 50 مترمکعبی، خطوط انتقال آن شرب و راه های مواسلاتی مزارع روستای ماوی میانه که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا به اتمام رسیده بود، افتتاح و به بهره برداری رسید.

   در ساخت و اتمام این پروژه ها، اداره آب و فاضلاب، اداره آموزش و پرورش، شرکت فولاد آذربایجان، خیرین و برخی نهادها و ادارات دیگر با سپاه مشارکت داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها