خبرهای داغ:
هار-مسئول حوزه حضرت زینب (س) شهر لالجین از اجرای بیش از ۲۰ برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در سطح حوزه حضرت زینب(س) لالجین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۰۳۹۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

اجرای ۲۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در حوزه حضرت زینب(س) لالجینفاطمه مرادی سزا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: بیش از 20 برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت حوزه زینب (س) در سطح شهر لالجین برگزار شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شهدایی هستند که با در دست گرفتن جان خود و دل بریدن از خانواده برای دفاع از خاک و میهن به جنگ با دشمنان رفتند و در این راه ثابت قدم بودند.

مسئول حوزه حضرت زینب (س) شهر لالجین عنوان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های شاخص این هفته بود که با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

وی بیان کرد: نصب بنر هفته دفاع مقدس در سطح شهر در راستای اطلاع‌رسانی و فضاسازی شهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با حضور سخنرانان مجرب، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس، پیاده‌روی و برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته بود که برگزار شد.

مرادی‌سزا تصریح کرد: اهدای ماسک، توزیع غذای گرم و اهدای لوازم التحریر به همت خیرین بسیجی و به نیت شهدای هشت سال دفاع مقدس بین نیازمندان نیز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه مدافعان سلامت در جبهه مقابله با کرونا در حال مبارزه هستند، گفت: در راستای قدردانی از زحمات کادر درمان و بسیحیان طرح «حاج قاسم سلیمانی» که با کادر درمان در طرح واکسیناسیون در حال فعالیت هستند، شاخه‌های گل به رسم ادب به مدافعان سلامت اهدا و از تلاش‌های بی وفقه آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات